zaterdag 20 maart 2010

Jaloers / Jealousy

Vandaag wil ik jullie graag iets anders vertellen: Namelijk: wat er allemaal in de weg kan staan bij het bouwen aan een nieuwe relatie. Als je dan iemand hebt gevonden die je heel erg leuk vind......denk dan niet dat alles in kannen en kruiken is, er kan nog van alles gebeuren. Maar winnen is een keer meer opstaan dan je gevallen bent.
Vandaag vertelde een vriendin van me dat haar nieuwe vriendje was weg gelopen na een hele leuke dag samen. Even voor de helderheid: zij ziet hem als de man van haar leven en omgekeerd ziet hij haar ook als de vrouw van zijn leven, ze hebben zelfs al trouwplannen en zijn huizen aan het kijken.
Aanleiding: hij heeft er erg veel last van als ze aandacht krijgt van andere mannen. Dan klapt 'ie helemaal dicht en is niet meer te genieten. Ik heb dat een vriend die er een oplossing voor heeft gevonden via hypnose tapes en zelf henb ik veel baat bij andere hypnose tapes die ook op NLP zijn gebaseerd dus ik kan jullie deze link van harte aanbevelen Kijk maar eens of je hier iets mee kunt: jaloers
en meer op deze stie

Today I want to tell you like something else: Namely: what's standing in the way of building a new relationship. If you've found someone you really like it ...... do not think anything is a done deal, there may still happen. But a win is more time than you fall you get up.
Today a friend told me that her new boyfriend had walked away after a fantastic day together. Just for clarity: she sees him as the man of her life and conversely he sees her as the woman of his life, even though they have wedding plans and are looking at houses.
Reason: He has a lot of burden when they get attention from other men. Then flips' ie completely closed and is no longer fun. I have a lot of experience with hypnose audio's and a friend of mine has coped with his jealousy by using this one.
See if you can do something with:
jealousy
more on......text


Geen opmerkingen:

Een reactie posten