vrijdag 19 maart 2010

Wat een mooie dag

't Is zaterdagochtend 7 uur en ik ben net wakker. Gister bij mijn liefje geweest. Eerst wat gedronken bij Ari, waar Jules Deelder en zijn dochter Ari waren, Gerard Cox en die acteur van "de Gamma". Een klein hapje gegeten (als ik verliefd ben eet ik niet veel) en toen zijn we naar Cas zijn huis gegaan. Onderweg heeft 'ie en chocolade toetje voor me gehaald want daar had ik trek in. Met een mooie Portugese dessertwijn.
De hele avond heeft 'ie me complimentjes zitten geven. Over dat mijn haar zo mooi zat, dat ik zo straalde, dat ik van die sexy schoentjes aanhad, dat die kleur me zo mooi stond. De hele avond was het: Lies......wat ben je mooi he....Lies......je bent een knappe vrouw hoor.......En dus is het heerlijk om bij Cas te zijn.
En dat deed me denken aan een Audio-boek wat ik ooit van iemand kreeg. Ik zal proberen het te uploaden: "How to build a better Girlfriend".http://www.trucor.com/inc/sdetail/111
Nou, Cas heeft dat volgens mij geschreven.
Ook leuk is:http://www.lightstreamers.com/Kristina_Catalina_ChapterOne.htm Ladies: "when last have you really been adorable?"
Nou, tot morgen, denk ik..want er schijnt een champagne ontbijt aan te komen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten